Redukční programy

Redukční program je veden cestou postupných kroků

Ty směřují k úpravě stravovacího, pitného a pohybového režimu, redukci stresu a pozitivní motivaci. Jídelníček bude sestaven tak, aby splňoval denní množství živin a energie vám na míru. Zohledníme nejen váš zdravotní stav, věk a momentální váhu, ale také vaše pohybové aktivity, zaměstnání, způsob života.

Hubnutí bez blbnutí

Hubnutí s námi je postaveno na racionálních základech

Začnete dodržovat stravovací plán. Není to náročné, protože není výrazně striktní. Je možné, abyste do něj různými obměnami zasahovali. Hlavně žádný stres, nejste na to sami. Budete chodit na pravidelné kontroly, abychom mohli průběh vašeho programu sledovat, hodnotit a dle potřeby upravovat. Jednoduše se necháte vést lidmi, kteří svému oboru rozumí a chtějí vám pomoci. Za prvních 14 dní můžete očekávat první 2 kg dole a do 6 týdnů o číslo menší kalhoty. A první odměna je na světe.

Co je pro trvalou změnu důležité

Krátkodobé omezování se v jídle není řešením. Pouze trvalou změnou stravovacích návyků zhubnete jednou provždy. Proto se zaměřujeme na změnu jídelníčku a správné stravovací návyky, což je důležité pro udržení optimální váhy a dobré kondice. Naše stravovací plány stojí na těchto pilířích:

  • Trvalý dohled nutričního terapeuta
  • Komfortní řešení pro každého
  • Respektování individuálních možností
  • Zohlednění chuťových preferencí
  • Optimální rychlost redukce 2-3 kg/měsíc
  • Kontrola pomocí bioimpedančního měření
  • Zařazení vhodných potravinových doplňků
  • Pravidelný osobní či telefonický kontakt
  • Pravidelná strava
  • Prevence hladu
  • Vyvážená energetická bilance
  • Pravidelná analýza jídelníčku
  • Vhodné pohybové aktivity
  • Podpora, motivace
  • Edukace klienta
  • Mnoho pomůcek a materiálů

Jak to vidím já

Jitka Asterová a Lada Nosková

"První měsíc jsem byla nadšená, protože jsem zhubla čtyři kila. Další měsíc to bylo už jen kilo, ale naštěstí mne to neodradilo. Teď mám dole sedm kilogramů a ještě bych ráda shodila čtyři. Lada Nosková je přísná a protože musím do stravovacího deníčku zapisovat i prohřešky moc si rozmyslím, než "zhřeším". A jak jsem zvládla svátky? S přehledem. Nutriční poradkyně mi vymyslela chuťovky, po nichž se nepřibírá a výborné dietní vánoční cukroví. Dokonce jsem si dopřála i sklenku vína. Teď už jen doufám, že mi stávající přístup k jídlu vydrží. Jinak bych opět musela otevřít svůj tlustý šatník, což se mi rozhodně nechce."